Нові компетенції компанії «Конзьюмер Експрес»

В рамках одного з основних напрямків діяльності компанії «Конзьюмер Експрес» — побудова рішень для центрів обробки контактів — фахівці компанії пройшли спеціалізований тренінг з інсталяції та конфігурації продукту Workforce Management (WFM) від компанії Verint ® Systems, Inc.

Рішення Workforce Management дозволяють:
  • Скоротити витрати на персонал контакт-центру відповідно з реальним робочим навантаженням.
  • Поліпшити обслуговування, складаючи графік так, щоб необхідні співробітники з необхідною кваліфікацією працювали в потрбібний час.
  • Підвищити ефективність персоналу і скоротити плинність кадрів, забезпечуючи можливості електронного навчання і самостійного планування роботи співробітниками.