Відбулася конференція Асоціації Контактних Центрів


21-22 лютого 2013 представники нашої компанії взяли участь у роботі чергової практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики», що була організована Всеукраїнською Асоціацією Контактних Центрів, яка проходила в готелі «Прем'єр Палас» у Києві. 

Програма конференції включала чотири сесії, на яких обговорювалися найбільш актуальні питання ринку контактних центрів України та країн СНД, його тенденції та перспективи, підвищення ефективності бізнес-процесів контакт-центрів, технологічні рішення і рішення в галузі управління персоналом.

Велику увагу було приділено проблемам і викликам, що стоять перед галуззю контакт-центрів, запропоновано можливі шляхи і способи їх подолання. На конференції прозвучали доповіді представників провідних компаній, таких як Avaya, Київстар, Ареон Консалтинг та інших, а також було надано відповіді на найактуальніші запитання учасників конференції.