Відбулася практична конференція «Кращі практики обслуговування клієнтів» під егідою Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів (ВАКЦ)


10 жовтня 2013 представники нашої компанії взяли участь у роботі практичної конференції «Кращі практики обслуговування клієнтів», яку традиційно проводить Всеукраїнська Асоціація Контактних Центрів (ВАКЦ). Конференція проходила в готелі «Прем'єр Палас» у Києві.

У конференції взяли участь більше 250 професіоналів з України, СНД та Європи.
У рамках конференції було заслухано 24 практичні доповіді, що присвячені поліпшенню якості обслуговування клієнтів. Своїм досвідом поділилися фахівці Київстар, DHL Express, Samsung Electronics, ПриватБанк, УкрСиббанк, страхова компанія «АСКА», YouScan, Контакт-центр міста Києва, Beeper, Global Bilgi, Телеконтакт, Апекс Берг, Ареон Консалтинг, Interactive Intelligence і багато інших.