Технічні компетенції у сфері розробки, впровадження та підтримки рішень для контакт-центрів
Курс «Customized Training for UC» від Avaya націлений на детальний розгляд практичних аспектів установки і адміністрування продуктів, що входять в лінійку Avaya Unified Communications.
У програму було включено численні аспекти, що стосуються постінсталляціонного налаштування самих серверів, адміністрування облікових записів користувачів систем.
На практиці були розглянуті такі аспекти роботи, як:
-
Адміністрування інстальованих систем за допомогою System manager.
-
Адміністрування медіа-шлюзів в Communication Manager.
-
Налаштування користувача функцій Communication Manager.
-
Налаштування механізмів маршрутизації в Communication Manager.
-
Початкова настройка SIP-сервера Session Manager (SIP-домени, локації, SIP-Entities, Entity Links, Session Manager Instance).
-
Налаштування SIP маршрутизації в Session Manager (характерні особливості сервера в роботі з протоколом SIP, установка з'єднань з іншими сервісами Avaya, модулі адаптації протоколу для з'єднання з системами сторонніх виробників, управління пропускною спроможністю за допомогою інструментів Call Admission Control і т.д.).
-
Налаштування SIP і H.323 абонентських терміналів (телефони 96xx series, Avaya Flare Communicator for Windows, Avaya OneX Communicator).
-
Адміністрування цифрових і аналогових абонентів.
-
Налаштування терміналів, що підтримують передачу текстових повідомлень (Instant Messaging) і відображення статусів абонентів (Presence).
-
Локалізація імен абонентів Communication Manager.