Технічні компетенції у сфері розробки, впровадження та підтримки рішень для контакт-центрів


Курс «Customized Training for UC» від Avaya націлений на детальний розгляд практичних аспектів установки і адміністрування продуктів, що входять в лінійку Avaya Unified Communications.

У програму було включено численні аспекти, що стосуються постінсталляціонного налаштування самих серверів, адміністрування облікових записів користувачів систем.

На практиці були розглянуті такі аспекти роботи, як:
  • Адміністрування інстальованих систем за допомогою System manager.
  • Адміністрування медіа-шлюзів в Communication Manager.
  • Налаштування користувача функцій Communication Manager.
  • Налаштування механізмів маршрутизації в Communication Manager.
  • Початкова настройка SIP-сервера Session Manager (SIP-домени, локації, SIP-Entities, Entity Links, Session Manager Instance).
  • Налаштування SIP маршрутизації в Session Manager (характерні особливості сервера в роботі з протоколом SIP, установка з'єднань з іншими сервісами Avaya, модулі адаптації протоколу для з'єднання з системами сторонніх виробників, управління пропускною спроможністю за допомогою інструментів Call Admission Control і т.д.).
  • Налаштування SIP і H.323 абонентських терміналів (телефони 96xx series, Avaya Flare Communicator for Windows, Avaya OneX Communicator).
  • Адміністрування цифрових і аналогових абонентів.
  • Налаштування терміналів, що підтримують передачу текстових повідомлень (Instant Messaging) і відображення статусів абонентів (Presence).
  • Локалізація імен абонентів Communication Manager.