У Києві відбулася конференція «Контакт-центри: кращі практики»


12 березня в Києві пройшла, вже традиційна, конференція «Контакт-центри: кращі практики» , організована Всеукраїнською Асоціацією Контактних Центрів (ВАКЦ).

На думку представників нашої компанії в цьому році, незважаючи на досить складну ситуацію в країні, у конференції взяли участь більше 175 учасників і 20 доповідачів з компаній, які працюють як на українському ринку, так і за кордоном. Дана конференція довела, що ділове життя в Україні, не дивлячись ні на що, триває. Учасники конференції прагнули отримати відповіді на нові запити ринку, засипали виступаючих питаннями. Виступаючим, яким, у свою чергу, було що сказати, інколи не вистачало 15˗хвилинного регламенту і дискусії тривали в перервах між сесіями. На конференції, зокрема, з цікавістю обговорювалися питання організації роботи інформаційних служб на Майдані, роль соціальних мереж, застосування CRM, а також багато інших актуальних питань ринку.