Підтримка
Аутсорсинг IT-послуг
Відсутність фахівців відповідної кваліфікації для професійного адміністрування та управління інформаційною системою підприємства, необхідність виконання IT-проектів в стислі терміни і вивільнення внутрішніх ресурсів для вирішення інших завдань визначає потрібність IT-аутсорсингу.
Модель аутсорсингу полягає в передачі IT-функцій з управління та підтримки інформаційних ресурсів організації на обслуговування зовнішньої компанії.
Вигоди IT-аутсорсингу:
-
зосередження підприємства/організації на основних напрямках діяльності;
-
структурування видів діяльності;
-
оптимізація витрат на забезпечення управління інформаційними ресурсами;
-
гарантія високої якості сервісу;
-
зниження ризику простоїв бізнесу;
-
швидке впровадження нових інформаційних технологій.
Аутсорсинг технічної інфраструктури — обслуговування інформаційних мереж і систем бізнес-класу.
Аутсорсинг бізнес-процесів — компанія бере на себе аутсорсинг всіх IT-послуг, а не просто обслуговування кінцевого обладнання. Причому способи організації такого аутсорсингу можуть бути різними: обладнання з встановленим на ньому ПЗ може знаходитися як у замовника, так і в віддаленому центрі обробки даних. Але всі члени обслуговуючої команди є співробітниками системного інтегратора, який надає послуги IT-аутсорсингу.