Новини

Компания «Конзьюмер Экспресс» получила награду Рейтинга «Звезда Качества»
9.08.2016
Компания Конзьюмер Экспресс получила награду ежегодного Национального Рейтинга качества товаров и услуг «Звезда Качества»

Докладнiше...
Компания «Конзьюмер Экспресс» запустила сервис облачных видеоконференций
15.02.2016
Компания «Конзьюмер Экспресс» запустила в эксплуатацию под брендом Video Express Service (VES) сервис облачных видеоконференци

Докладнiше...
Компания «Конзьюмер Экспресс» получила статус Серебряного партнера компании Avaya
29.08.2015
Компания «Конзьюмер Экспресс» выполнила все необходимые требования и получила статус Серебряного партнера компании Avaya

Докладнiше...
Компания «Конзьюмер Экспресс» получила статус Avaya Certified Quality Service Provider
5.07.2015
Компания «Конзьюмер Экспресс» прошла аудит и получила статус Avaya Certified Quality Service Provider

Докладнiше...
Компанія «Конзьюмер Експрес» підтвердила статус партнера компанії Cisco
3.04.2014
Компанія «Конзьюмер Експрес» виконала всі необхідні вимоги і підтвердила партнерський статус компанії Cisco

Докладнiше...
У Києві відбулася конференція «Контакт-центри: кращі практики»
12.03.2014
12 березня в Києві пройшла, вже традиційна, конференція «Контакт-центри: кращі практики», організована Всеукраїнською Асоціацією Контактних Центрів (ВАКЦ).

Докладнiше...
Компанія «Конзьюмер Експрес» підтвердила статус партнера компанії Avaya
18.02.2014
Компанія «Конзьюмер Експрес» виконала всі необхідні вимоги і підтвердила партнерський статус компанії Avaya

Докладнiше...
Компанія «Конзьюмер Експрес» підводить підсумки 2013
11.01.2014
Компанія «Конзьюмер Експрес» підвела підсумки 2013 року і визначила плани на 2014-й рік

Докладнiше...
Технічні компетенції у сфері розробки, впровадження та підтримки рішень для контакт-центрів
16.12.2013
Підвищення кваліфікації власних технічних фахівців для підтримки продуктів, що входять в лінійку Avaya Unified Communications є пріоритетом компанії «Конзьюмер Експрес».

Докладнiше...
У Києві пройшов традиційний РМ-форум
29.11.2013
21 ˗ 22 листопада в Києві пройшов РМ˗форум, що давно уже став міжнародною подією. Цей форум об'єднує проектних менеджерів України, країн СНД та Європи, а також представників багатьох відомих компаній

Докладнiше...
Відбулася практична конференція «Кращі практики обслуговування клієнтів» під егідою Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів (ВАКЦ)
14.10.2013
10 жовтня 2013 представники нашої компанії взяли участь у роботі практичної конференції «Кращі практики обслуговування клієнтів», яку традиційно проводить Всеукраїнська Асоціація Контактних Центрів (ВАКЦ) Конференції проходила в готелі «Прем'єр Палас» у Києві

Докладнiше...
Технічні компетенції в галузі впровадження та підтримки контакт-центрів
17.07.2013
Компанія «Конзьюмер Експрес» підвищує свої технічні компетенції

Докладнiше...
«Конзьюмер Експрес» підвищує компетенції
1.07.2013
Компанія «Конзьюмер Експрес» продовжує підвищувати свої компетенції в сфері управлінських рішень в області побудови систем управління взаємодією з клієнтами

Докладнiше...
«Конзьюмер Експрес» стає партнером Oracle
18.06.2013
Компанія «Конзьюмер Експрес» стає партнером Oracle

Докладнiше...
Нові компетенції щодо рішень для контакт-центрів
10.06.2013
Компанія «Конзьюмер Експрес» постійно вдосконалює свої компетенції

Докладнiше...
Відбулася конференція Асоціації Контактних Центрів
23.02.2013
21-22 лютого 2013 представники нашої компанії взяли участь у роботі чергової практичної конференції «Контакт- центри: кращі практики», організованої Всеукраїнською Асоціацією Контактних Центрів, яка проходила в готелі «Прем'єр Палас» у Києві.

Докладнiше...
Нові компетенції компанії «Конзьюмер Експрес»
16.01.2012
В рамках одного з основних напрямків діяльності компанії «Конзьюмер Експрес» - побудова рішень для центрів обробки контактів - фахівці компанії пройшли спеціалізований тренінг з інсталяції та конфігурації продукту Workforce Management (WFM) від компанії Verint ® Systems, Inc.

Докладнiше...